New York'un Renkleri

11:57 AM / Posted by Qte /

Yaz bitsin hiç istemiyordum ama bitiyor maalesef... Son bahar New York’un en güzel dönemlerinden biri aslında ama hemen arkasından kara kisin geleceğini bilmek beni ürkütüyor. İste bu yüzden, son kalan güneşli günleri bayrammış gibi geçirmeye çalışıyorum. Yaz günlerine imrenerek geçen şu günlerde, en çok özlediğim şeylerden biri, New York’ta yazları her tarafın rengarenk bir hal alması... Kıyafetlere, ayakkabılara, çantalara, hatta insanların tenlerine/yüzlerine bile bir renk geliyor yaz aylarında. Bende bu renkliliğe bayılıyorum ve son bahara giriş yaptığımız günlerde, kendi çapımda, hala bu ruh halini yaşatıyorum. Onun için bu yazıyı, New York’ta şu ara bulabileceğiniz ve size yazı hatırlatacak sıcaklıktaki ürünlere adıyorum. Iconjane, Stil Catcher, Styleboom, Stil Direktoru, Moda Cadisi, ya da Stil Yasam bloglari kadar iddaali olmasa da, bunlarda benim sevdigim renkler :)...

Cath Kidston
Aslında yazın cıvıltılı günlerini unutamayıp, bol çiçekli ve parlak renkli kıyafetlere bürünmek isteyenler için, Cath Kidston markası güzel bir seçenek. Bir İngiliz markası olan Cath Kidston’nun birçok ürününü New Yorklu hayranlarının üzerinde görebilirsiniz. Örneğin Cath’in asistanının anlattığına göre, New Yorklular, en çok converse stilindeki beyaz üzeri çiçekli ayakkabılara, yoğun tomurcuk desenli elbiselere ve hatta özenle tasarlanmış vintage stili piknik sepetlerine ilgi duyuyorlarmış. Bu sevimli sepetler, havanın güzel olduğu bir Central Park günü için ideal!

Lisa Perry
Renkliliğini sevdiğim bir diğer marka ise Lisa Perry. Pop-up shop tarzı çalışan, yani kısa dönemli açılan ve sonra başka bir yere taşınan dükkanlardan...1960larin modasından ve yaşam tarzından etkilenerek ortaya çıkmış bir marka. Tüm ürünleri oldukça canlı renklerde ve gayet pop-art bir havada. İçeride mutlaka kendinize göre bir şeyler bulabilirsiniz diye düşünüyorum çünkü kalem/defterden tutun, yatak çarşaflarına kadar her ayrıntı düşünülmüş. Fiyatlar oldukça makulden oldukça pahallıya kadar, her bütçeye hitap ediyor. Lisa Perry’nin pop-up shop’u su anda Soho’da. Gelecek lokasyonlar hakkında bilgi almak için burayı tıklayın.

Cupcakes
Sex and the City’nin biricik Carrie’sinin cupcakelere olan düşkünlüğü sebep olmuştu ilk cupcake’imi denememe. Aslında bir çoğunu çok kremalı buluyorum ama yinede New York sokaklarını gezerken, mutlaka denemeniz gereken bir tatlı olduğunu düşünüyorum. Alt tarafı klasik bir kek seklinde hazırlanan ve üstü yoğun bir krema ile lezzetlendirilen bu eğlenceli tatlı, yaza hasret gecen günleri biraz olsun neşelendiriyor. Cupcake’i benim gibi çok kremalı bulanlardansanız, bozuk para boyutundaki mini versiyonlarını denemenizi öneririm. Bunun da en güzel adresi, Soho’da minicik bir tezgahta is yapan Baked by Melissa.

Ve diğer renkler:























Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment