Central Park'ta Istanbulive

7:44 PM / Posted by Qte /

Canim Meldos'umun Central Park'ta cektigi resimleri asagida gururla sunuyorum. Ah su Central Park gercekten de cok romantik ve keyifli bir yer! (Sevgili Melda'nin resimleri de bunu cok guzel yansitiyor diye dusunuyorum.) Ve isin ilginci, her kosesinde ayri bir manzarayla, ayri bir suprizle (paten sovlari, yogacilar, kemancilar gibi) karsilabilecek olmaniz... Ama acikcasi beni su aralar en cok sevindiren suprizlerden biri Central Park'in Summer Stage'inde SERTAB ERENER & Demir Demirkan, MFO, HUSNU SENLENDIRICI ve bir dolu konuk sanatcinin konser verecek olmalari! (Yiiihuuuuwww) Istanbulive adini tasiyan konser, 27 Haziran Cumartesi gunu Central Park'in en eglenceli bolumlerinden birinde yer alacak. Tek korkum havanin bozulabilme ihtimali-- zira New York'ta ay sonuna kadar hergun yagmur bekleniyor!!! Hersey yolunda gider de konser kazasiz belasiz gerceklesirse sizler icin bol bol resim cekecegim ve yayinlayacagim.

Son olarak da soylemeden edemeyecegim ama keske soyle organizasyonlarin reklamlari biraz daha iyi yapilsa. Bana bir arkadasim soylemis olmasa benim bu konserden haberim bile olmayacak. Bir tek yerde bile bir afis gormus degilim... Ve birtek ben de degil, ogrenir ogrenmez bilgileri yolladigim tum arkadaslarim da bihaberlerdi ne yazikki... Umarim New York'ta ve cevre sehirlerde yasayan diger Turk'lerin de bir sekilde haberi olur ve bu konsere gelirler cunku gurbette Turklerin organizasyonlarini izlemek bir baska guzel, bir baska coskulu ve bir baska gurur verici. New York'tan sevgilerle...

Not. Central Park hakkinda daha once yazdiklarimi okumak icin buraya tiklayin.




Labels: , ,

2 comments:

Comment by M.Oy on June 19, 2009 at 3:51 AM

Çookkkk teşekkür ederim canım, senin yazılarının yanınada pek yakışmışşş :)))))

Comment by zeynep on June 19, 2009 at 6:17 AM

Off gercekten guzel cekmis Melda :) Central Park'i bile Turkler basti desene kanka. Gidersen sonra anlat bize merak ettim.

Post a Comment