New York Sicaklarina Buz gibi bir Cozum

6:19 PM / Posted by Qte /

New York’a yolunuz sicak bir gunde duserse, mutlaka ama MUTLAKA denemeniz gereken lezzetlerden biri “frozen yogurt” yani dondurulmus yogurtlardir. Aslinda Manhattan adasinin her kosesinde bir “fro-yo”cuya rastlamak mumkun (mesela pinkberry gibi). Ama marifet, iyi olani secebilmekte! Benim oyle tatliyla cok aram olmasada sizlere Bloomingdale’s Department Store (Alisveris Merkezi)’un icerisinde bulunan Forty Carrots’in fro-yosunu siddetle tavsiye ediyorum. Baska subesi bulunmayan Forty Carrots’in aslinda yeri de cok uygun diyebilirim cunku harika bir alisveris merkezinin tam ortasinda! Eger alisverise merakliysaniz ve iyi markalari bir arada bulacaginiz, modanin nabzini tutan bir yer ariyorsaniz, Bloomingdale's'a mutlaka ugramaniz gerekir. Kozmetikten, buyuk bedene, ev esyalarindan, erkek giyimine kadar her cesit urune rastayabilirsiniz bu koca alisveris kompleksinde. Gezmekten yoruldugunuz da ise, 8.katta bulunan Forty Carrots harika bir mola olacaktir!


İlk defa canim arkadasim Ece’nin tavsiyesi uzerine yedigim ve sonra da tiryakisi olup ciktigim, her gelen misafirimi surukledigim bir yer Forty Carrots. Aslinda dondurulmus yogurt, uzay fizigi hesaplari gerektirmeyen ve herkesin evde yapabilecegi bir tarif diye dusunurdum ama sayisiz denemelerimden sonra bu fro-yo’nun yanina bile yaklasamadigimi uzulerek bildiriyorum. Bir parca eksiye kacan (hatta icine limon mu atiyorlar acaba diye bile dusunuyorum) ama son derece ferahlatici ve bir o kadar da hafif bir tat olan Forty Carrots fro-yosu’nun uzerine tanimiyorum. Sade ama cok yogun bir lezzete sahip. Zaten mekanin mutemadiyen dolu olusu, bu yogurdun ne kadar populer oldugunun gostergesi. Porsyonlarin bol kepce olusuna aldirmayip, ikinci kere siraya giren insanlari bile gordum desem inanir misiniz? Forty Carrots’in baska subesi ne yazikki yok. Fro-yo tarifleri ise bir sir. Ama sanirim bazi lezzetler kendi sirlariyla daha da guzeller. Deneyin, sizde bana hak vereceksiniz. New York’tan sevgilerle...

Labels: , , ,

4 comments:

Comment by Haydins on June 15, 2009 at 10:04 PM

Yogurt Tr'de cok sevildiginden tutabilir bence..guzel bir is fikri olabilir :)Merak ettim tadinida simdi tuh..

Comment by qte on June 16, 2009 at 6:45 AM

Haydins- vallahi bence de super tutar aslinda! dondurmaya cok iyi bir alternatif, saglikli. ve yani hakikaten dodurma yer gibi hissediyor insan, yogurt tadi cok belli belirsiz. bir makinasi var - hani MC Donalds'daki dondurma makinalari gibi, o kadar...

Comment by aysegul on June 16, 2009 at 1:10 PM

bebekte frozen yogurt var bugun gordum daha yazini okumamistim arkadasimla yururken ya yesek mi nasildir dedik ama bu yazi ustune canim cekti en yakin zamanda yemeliyim

Comment by Qte on June 17, 2009 at 7:44 AM

dene bakalim, birde buraya gel burda bi deneteyim sana :)

Post a Comment