Şeytana Uydum!

2:51 PM / Posted by Qte /

Koca New York’ta cikolatali fondusune dayanamadigim bir tek yer varsa o da Artisanal’dir. Evet biliyorum, daha bir dolu cikolatali fondu yapan yer var, hepsi de oldukca iyiler ama benim favorim kesinlikle Artisanal. Neden? Cunku bir kere porsyon cok uygun. Oyle Amerikanvari bir buyuklukte degil, yetecek kadar cok, tadi damagimda kalacak kadar az. Sonra, cikolatasi sutluden ziyade koyu bir cikolata- ki bence bu cok onemli bir faktor. Bana gore, cikolata sicak yenecekse daha koyu olmali, soguk yenecekse beyaz yada sutlu olabilir. Bilemiyorum siz ne dusunuyorsunuz ama....Ozellikle icine cilek, marshmallow gibi lezzetler banilacaksa! Ah bir de sunum var tabii… Oyle seker madelineler ve minik kurabiyelerle sunuyorlarki bu fonduyu, ister istemez yuzunuz guluyor, kalbinizin atisi hizlaniyor. Iste bu sebeplerden oturu Artisanal fondusunu baska New York fondulerine degismem ve hepinize siddetle de tavsiye ederim. Artisanal’a gitmisken mutlaka peyinlerinden de deneyin tabiiki. Burasi aslinda bir peynirci oldugu icin, 250 degisik cesit peynir ve zengin bir sarap koleksyonu begeninize sunuyor. Restoranin ortamina gelince, gayet Fransiz! Gurultulu, kalabalik ama elit bir crowd… Havada da hafif bayik bir peynir kokusu :) ama guzel saraplarin tadina varmaya baslayinca zaten ne gurultu kaliyor, ne baska birsey. Deneyin, pisman olmayacaksiniz. Artisanal Fromagerie and Bistro, Park Avenue ve 33. sokagin kesisiminde. http://www.artisanalbistro.com/
New York’tan Sevgilerle…

Labels: , ,

0 comments:

Post a Comment